У цифрову епоху лідеру, щоб будувати та тримати у тонусі команди, альянси - слід розвивати професійно такі вміння:

1) задавати людям та собі сильні питання, адже сильні питання важливіші за відповіді. Саме питання дають нам сьогодні правильний напрям;


2) слухати людей у команді. Ми беремо у команду розумних амбітних колег, зі знаннями, досвідом, особливим майндсетом. А це значить, що нам варто людей запитувати, слухати, радитись, щоб… вчитися у них;


3) визначати пріоритети та усвідомлено спрощувати процеси – розвивати у собі есенціаліста;


4) глобально мислити – бачити на 360 градусів й, розробляючи цілі й стратегії, дивитися одразу на увесь світ;


5) прокачувати технологічні скіли - не обов’язково бути IT-спеціалістом, проте вартує добре розуміти, як технології впливають на важливі бізнес-процеси, які технології з’являться у майбутньому, відчувати цифрові тренди. Лідер із планами на майбутнє не зможе ховатися від технологій