Наші підходивинница выступление.jpg

  • Наш найвищий пріоритет - це задоволення Замовника за допомогою усвідомленого застосування інструментів удосконалення систем менеджменту на основі ризик-орієнтовного мислення.
  • Ми приймаємо зміни у вимогах Замовника на всіх етапах реалізації проекту.
  • Ми прагнемо надавати проміжні результати проекту з удосконалення систем менеджменту чим частіше, тим краще.
  • Найбільш ефективний та дієвий спосіб передачі інформації – це зустрічі членів команди проекту з розвитку систем менеджменту.
  • Найвище керівництво та команда проекту працюють над проектом разом.Проекти будуються навколо мотивованих співробітників, через створення для них відповідного контексту, забезпечення всіма необхідними ресурсами на основі поваги та довіри.
  • Навчений та мотивований персонал, який знає, розуміє та забезпечує виконання вимог – це головний критерій успіху проекту.
  • Гнучкі процеси виконання проектів розвитку систем менеджменту сприяють безперервному постійному темпу роботи протягом усього проекту.
  • Постійна увага до досконалості прийнятих рішень.
  • Простота це мистецтво не робити зайвої роботи.
  • Найкращі рішення створюються в командах, що самоорганізуються.
  • Команда постійно шукає способи стати більш ефективною шляхом налаштування та корекції своїх дій.

Наша філософіяМеждународная конференция по вопросам систем качества в органах местного самоуправления.jpg

  • Завжди намагатись бути корисним;
  • Завжди зберігати контакт з існуючим станом речей;
  • Сприяти стабільному розвитку, що задовольняє потреби сьогодення, не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти власні потреби;
  • Захист інтелектуальної власності;
  • Саме Клієнт є господарем проблеми та її вирішення;
  • Спиратися на існуючу культуру та систему мотивації в компанії;
  • Важливим є вибір часу для прийняття рішень;
  • Даними є все. Помилки трапляються завжди, і вони є основним джерелом навчання;
  • Коли консультант ввагається, він ділиться проблемою з Клієнтом та залучає його до ухвалення рішення, що робити далі.
  • Все, що робить консультант є втручанням;
  • Розуміти ступінь своєї непоінформованості;
  • Постійне підвищення кваліфікації консультантів з управління;

Наши ценности

Лідерство

  • Надихати співробітників;
  • Готовність прийняти цікаву ідею, від кого б вона не надходила;
  • Дотримання сталості цілей;
  • Лідерство у контексті управління змінами;
  • Робота з ціннісними пропозиціями для Клієнтів;
  • Розкриття внутрішнього потенціалу працівників;
  • Підтримка співробітників у їхньому прагненні демонструвати лідерство

Професійність

  • Розуміння тенденцій ринку та потреб Клієнтів;
  • Підвищення кваліфікації персоналу;
  • Управління знаннями;
  • Професійна самооцінка;
  • Не говорити клієнту зовнішньому та внутрішньому "ні", а пропонувати варіанти;
  • Миттєве реагування на зовнішні виклики.

Репутація

  • Прозоре ведення бізнесу;
  • Індивідуальний підхід до кожного Клієнта;
  • Оцінка задоволеності клієнтів від першого контакту до завершення проекту;
  • Ризик-орієнтоване мислення;
  • Досвід та професійність консультантів з управління;

Якість

  • Клієнт - активний учасник при реалізації проекту;
  • Незмінною метою є постійне вдосконалення;
  • Проектне керування;
  • Захист інтелектуальної власності;
  • Ризик-орієнтоване мислення;
  • Постійне підвищення кваліфікації;

Клієнт

  • Вивчення потреб та очікувань Клієнтів;
  • Формування ціннісної пропозиції;
  • Формування карти емпатії Клієнта – завдання, вигоди, проблеми;
  • Аналіз та розуміння конкретних вимог прийому замовлень;
  • Договірна робота та реагування на претензії;
  • Зворотній зв'язок та оцінка рівня задоволеності Клієнта;
  • Визначення ризиків та можливостей

Мы хороши в следующих областях

Ризик-орієнтовне мислення
Ризики в охороні здоров'я та безпеки праці
Процесне управління
Навчання. Тренінги. Семінари.
Управління знаннями
НАССР
Статметоди обробки даних
Розуміння вимог стандартів
Методики консультування