Порядок надання послуг

Базові принципи надання послуг.  

Стандарт ISO 20700:2017 "Директиви щодо надання послуг з управлінського консультуванняя":

iso_consultant_logo.jpg


  • Постій  на оцінка та вдосконалення
  • Нормативно-законодавча база
  • Зацікавлені сторони
  • Кодекс етичної та професійної поведінки
  • Кваліфікація та компетентність
  • Комунікації
  • Захист даних та конфіденційність
  • Захист інтелектуальної власності
  • Здоров'я та безпека
  • Соціальна відповідальність
  • Гарантії
  • Управління ризиками та якістю
  • Управління проектом

Основні гарантії нашим Клієнтам:

cmclogo200w.jpg
  • Сертифікований консультант з управління (СМС)
  • Наявність необхідних компетенцій та кваліфікації, технічних можливостей, необхідних для надання послуг з управлінського консультування;
  • Управлінська компетентність (управління проектами);
  • Здатність виконати прийняті на себе зобов'язання;
  • Фінансова спроможність, не банкрут;
  • Досвід та репутація;
  • Не перебуває під слідством або не був засуджений за будь-який кримінальний злочин, пов'язаний з професійною діяльністю або поданням помилкових заяв;
  • Етичність поведінки;
  • Дотримання умов конфіденційності;
  • Відсутність заборгованостей з виплати всіх податків;
  • Правомочність укладання договору.

Зобов'язання перед нашими Клієнтами:

  • Чітке розуміння очікувань Клієнта та результатів, які Клієнт хоче отримати;
  • Розуміння ризиків, які можуть бути під час проекту;
  • Розуміння ступеня своєї непоінформованості про компанію Клієнта;
  • Спиратися на існуючу культуру та систему мотивації в компанії Клієнта;
  • За наявності сумнівів, ділитися проблемою з Клієнтом та залучати його до прийняття рішення, що робити далі;
  • Отримання необхідної допомоги від колег консультантів з управління у разі виникнення необхідності;
  • Інформування Клієнта про необхідність звернути увагу на проблеми, що розкрилися, вході виконання проекту, які не можуть бути вирішені в ході проекту.

Надання послуг. Крок за кроком:

Переддоговірна робота (контрактинг) - для досягнення угоди між ТОВ "Хелікс" та Клієнтом щодо послуг, що надаватимуться. Укладання договору;
Виконання робіт, надання послуг - надання послуг згідно з умовами договору. Договір включає Календарний план виконання робіт, Розподіл відповідальності сторін, Ризики щодо проекту, Умови оплати;
Завершення - врегулювання фінансових питань та підписання заключного акта виконаних робіт. Завершення проекту призводить до звільнення всіх сторін від зобов'язань, передбачених у договорі, якщо немає спеціальних вимог Клієнта;
Подальші дії - пошук можливостей подальшої співпраці.

ишикава
я
обучение
печь
обучение