КУЛЬТУРА "РОЗБИРАЙСЯ З ЦИМ САМ" та інші вбивці ефективності

▪️Культура «розбирайся з цим сам»

Чи можуть співробітники (включаючи вище керівництво) відкрито висловлювати свої думки - навіть якщо вони у чомусь мають сумнів? Якщо все йде не за планом, як до цього ставляться люди - як до втрати або як до можливості для зростання?

▪️Лідери припускають, що змінами можна «керувати», контролюючи їх неначе у вакуумі

У сучасному мінливому світі одного менеджменту недостатньо: починати потрібно з мислення.

▪️Недовіра

Коли настає час змін, найголовніший ресурс - довіра. Подумайте: до кого ви йдете, якщо не знаєте, що робити? До тих, кому найбільше довіряєте.

Але чи довіряєте ви співробітникам своєї компанії? Чи вірите ви, що вони діють у кращих інтересах організації та розділяють її цінності, як на роботі, так і в житті?

▪️Вигорання і / або тривожність

Коли у вас немає сил, оцінити зміни складніше. У стані втоми у нас часто виникають тунельний зір й тривожність, які вимикають усвідомленість та helicopter view.

▪️Недолік метрик

Здатність справлятися зі змінами - це не тільки про гроші. Наприклад, скільки «коштують» втома або довіра?

Включити їх до бюджету не можна, але значення їх важко переоцінити. Як і де ви враховуєте такі речі? В умовах постійних змін вам потрібна безліч метрик, а не тільки показники короткострокової продуктивності й квартальні звіти.

▪️Настрій породжує стратегію, а не навпаки

Багато лідерів віддають пріоритет саме стратегії. Проте Лідери відіграють ключову роль в тому, щоб показати, що настрій важливий.

Настрій - це пальне мотивації. Ставлення людей до змін виникає всередині та лише потім виявляється назовні.