ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ, щоб людям стало не все одно, що ви робите: 5 інсайтів з книги "Бізнес для панків. Наплюйте на всі правила за прикладом Brewdog"

1. Бізнеси провалюються. Бізнеси вмирають. Бізнеси згасають у забутті. Революції не вмирають ніколи. Тому робіть революцію, а не створюйте бізнес.

2. Мало створити бізнес, який на чимось збирається заробити. Потрібна чітка мета і причина існувати. Ми не відкривали пивоварню - ми вирішили зробити так, щоб люди полюбили wt чудове пиво так само, як любимо його ми. Ця обіцянка визначає будь-яке бізнес-рішення, яке ми з тих пір приймаємо.

3. Настала епоха перенасичення. Можна навіть сказати, що ринку для ще одного бренду, ще одного продукту або ще однієї послуги - не існує. Зате є величезний ринок віри - бажання людей повірити в щось. Тому просто дайте людям те, у що вони можуть повірити.

4. Уявіть собі, що всім все одно, що ви робите. Всім на це просто плювати. І ніхто не хоче вас слухати. Як це і є насправді. А тепер придумайте, що можна зробити, щоб людям стало НЕ все одно, що ви робите. Не можете? Тоді ваш бізнес приречений.

5. Коли ви вирішите, що єдине, чого не вистачає вашому бізнесу - це грошей на рекламу, подумайте - чи є реклама способом того, щоб людям стало НЕ все одно, що ви робите?

Це уривок з книги «Business for Punks». Деякі меседжі можуть здатися пафосними гаслами. Але ці два панка в 2007 році, у 24 роки, відкрили свою першу крафтового пивоварню BrewDog в Великобританії, й у 2019 році оцінка компанії склала $2 млрд.