7 БАЗОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК кращих керівників

Ви виграєте або програєте разом - всією командою. Але команду веде до високих результатів лідер-керівник. Джон Чемберс, голова ради директорів корпорації Cisco Systems, кажучи про взаємодію керівника і команди в книзі «Поєднуючи точки» (Connecting the Dots) називає 7 базових характеристик ефективних менеджерів. Саме ці 7 характеристик Чемберс радить брати до уваги, наймаючи людей на керівні посади.

Результати

Кращий показник того, що люди здатні здобути у майбутньому, - їхні результати у минулому, від обсягу продажів до репутації серед колег. Чим вони пишаються і що б змінили? На які ризики йшли і що б зараз зробили інакше? Якщо керівник не може вказати на власні помилки, значить, він або не бере на себе відповідальність, або боїться ризикувати, або у нього недостатньо розвинена самосвідомість - а це три смертельні пастки.

Уміння успішно формувати власну команду лідерів

Чим можуть пишатися члени колишньої команди? Де ці люди зараз? Вони говорять тільки про свої досягнення або визнають заслуги інших?

Знання галузі (особливо важливо для інженерних посад)

Навички спілкування

Не має значення, інтроверт ви чи екстраверт - важливо, наскільки добре ви передаєте своє бачення, слухаєте клієнтів, вирішуєте проблеми і спілкуєтеся з членами своєї команди.
 

Здатність бути справжнім командним гравцем

Спокійно сприймати конструктивні розбіжності + відкрито, без особистої неприязні та офісних інтриг, обговорювати проблеми.

Відповідність корпоративній культурі

Усвідомлення, що клієнт - понад усе

Як цей лідер допоміг клієнту вирішити якусь проблему? Як сформував спілкування?