Наш найвищий пріоритет - це задоволення Замовника за допомогою усвідомленого застосування інструментів удосконалення систем менеджменту на основі ризик-орієнтовного мислення.
Ми приймаємо зміни у вимогах Замовника на всіх етапах реалізації проекту.
Ми прагнемо надавати проміжні результати проекту з удосконалення систем менеджменту чим частіше, тим краще.
Найбільш ефективний та дієвий спосіб передачі інформації – це зустрічі членів команди проекту з розвитку систем менеджменту.
Найвище керівництво та команда проекту працюють над проектом разом.Проекти будуються навколо мотивованих співробітників, через створення для них відповідного контексту, забезпечення всіма необхідними ресурсами на основі поваги та довіри.
Навчений та мотивований персонал, який знає, розуміє та забезпечує виконання вимог – це головний критерій успіху проекту.
Гнучкі процеси виконання проектів розвитку систем менеджменту сприяють безперервному постійному темпу роботи протягом усього проекту.
Постійна увага до досконалості прийнятих рішень.
Простота це мистецтво не робити зайвої роботи.
Найкращі рішення створюються в командах, що самоорганізуються.
Команда постійно шукає способи стати більш ефективною шляхом налаштування та корекції своїх дій.
Наша філософія
Завжди намагатись бути корисним;
Завжди зберігати контакт з існуючим станом речей;
Сприяти стабільному розвитку, що задовольняє потреби сьогодення, не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти власні потреби;
Захист інтелектуальної власності;
Саме Клієнт є господарем проблеми та її вирішення;
Спиратися на існуючу культуру та систему мотивації в компанії;
Важливим є вибір часу для прийняття рішень;
Даними є все. Помилки трапляються завжди, і вони є основним джерелом навчання;
Коли консультант ввагається, він ділиться проблемою з Клієнтом та залучає його до ухвалення рішення, що робити далі.
Все, що робить консультант є втручанням;
Розуміти ступінь своєї непоінформованості;
Постійне підвищення кваліфікації консультантів з управління;
Наши ценности
Лідерство
Надихати співробітників;
Готовність прийняти цікаву ідею, від кого б вона не надходила;
Дотримання сталості цілей;
Лідерство у контексті управління змінами;
Робота з ціннісними пропозиціями для Клієнтів;
Розкриття внутрішнього потенціалу працівників;
Підтримка співробітників у їхньому прагненні демонструвати лідерство
Професійність
Розуміння тенденцій ринку та потреб Клієнтів;
Підвищення кваліфікації персоналу;
Управління знаннями;
Професійна самооцінка;
Не говорити клієнту зовнішньому та внутрішньому "ні", а пропонувати варіанти;
Миттєве реагування на зовнішні виклики.
Репутація
Прозоре ведення бізнесу;
Індивідуальний підхід до кожного Клієнта;
Оцінка задоволеності клієнтів від першого контакту до завершення проекту;
Ризик-орієнтоване мислення;
Досвід та професійність консультантів з управління;
Якість
Клієнт - активний учасник при реалізації проекту;
Незмінною метою є постійне вдосконалення;
Проектне керування;
Захист інтелектуальної власності;
Ризик-орієнтоване мислення;
Постійне підвищення кваліфікації;
Клієнт
Вивчення потреб та очікувань Клієнтів;
Формування ціннісної пропозиції;
Формування карти емпатії Клієнта – завдання, вигоди, проблеми;
Аналіз та розуміння конкретних вимог прийому замовлень;
Договірна робота та реагування на претензії;
Зворотній зв'язок та оцінка рівня задоволеності Клієнта;