Порядок надання послуг
Базові принципи надання послуг.
Стандарт ISO 20700:2017 "Директиви щодо надання послуг з управлінського консультуванняя":
- Постій на оцінка та вдосконалення
- Нормативно-законодавча база
-
Зацікавлені сторони
- Кодекс етичної та професійної поведінки
- Кваліфікація та компетентність
- Комунікації
- Захист даних та конфіденційність
- Захист інтелектуальної власності
- Здоров'я та безпека
- Соціальна відповідальність
- Гарантії
- Управління ризиками та якістю
- Управління проектом
Основні гарантії нашим Клієнтам:
- Сертифікований консультант з управління (СМС)
- Наявність необхідних компетенцій та кваліфікації, технічних можливостей, необхідних для надання послуг з управлінського консультування;
- Управлінська компетентність (управління проектами);
- Здатність виконати прийняті на себе зобов'язання;
- Фінансова спроможність, не банкрут;
- Досвід та репутація;
- Не перебуває під слідством або не був засуджений за будь-який кримінальний злочин, пов'язаний з професійною діяльністю або поданням помилкових заяв;
- Етичність поведінки;
- Дотримання умов конфіденційності;
- Відсутність заборгованостей з виплати всіх податків;
- Правомочність укладання договору.
Зобов'язання перед нашими Клієнтами:
- Чітке розуміння очікувань Клієнта та результатів, які Клієнт хоче отримати;
- Розуміння ризиків, які можуть бути під час проекту;
- Розуміння ступеня своєї непоінформованості про компанію Клієнта;
- Спиратися на існуючу культуру та систему мотивації в компанії Клієнта;
- За наявності сумнівів, ділитися проблемою з Клієнтом та залучати його до прийняття рішення, що робити далі;
- Отримання необхідної допомоги від колег консультантів з управління у разі виникнення необхідності;
- Інформування Клієнта про необхідність звернути увагу на проблеми, що розкрилися, вході виконання проекту, які не можуть бути вирішені в ході проекту.
Надання послуг. Крок за кроком:
Переддоговірна робота (контрактинг) - для досягнення угоди між ТОВ "Хелікс" та Клієнтом щодо послуг, що надаватимуться. Укладання договору;
Виконання робіт, надання послуг - надання послуг згідно з умовами договору. Договір включає Календарний план виконання робіт, Розподіл відповідальності сторін, Ризики щодо проекту, Умови оплати;
Завершення - врегулювання фінансових питань та підписання заключного акта виконаних робіт. Завершення проекту призводить до звільнення всіх сторін від зобов'язань, передбачених у договорі, якщо немає спеціальних вимог Клієнта;
Подальші дії - пошук можливостей подальшої співпраці.