У середовища є емоції. У брендів є емоції. У компанії є емоції. Існує певний організаційний емоційний стиль. Запитайте себе, чи збігаються емоційні стилі вашої компанії і ваш особистий?

Окрім ієрархічної структури в компанії є ще «тіньова» структура – це взаємостосунки колег. І, впроваджуючи будь-які зміни, власнику або СЕО важливо розуміти, що він працюватиме саме з цією великою «тіньовою» структурою бізнесу.

Для успіху проєкту змін важливо пов’язати особистісні цілі працівників із цілями бізнесу. Для розуміння емоційного стану компанії – розпочніть з оцінки персоналу. Не важливо, яка саме буде обрана методологія. Але саме цей інструмент допоможе побачити внутрішній світ працівників.

У кожного з нас є свої 2 больові літери – тригери, на які ми звертаємо увагу і які для нас важливі. Це літери:

S-status – важливо отримувати підтвердження статусності

C-certainty – в момент невідомості таким людям потрібен чіткий план дій, щоб надати впевненості

A-autonomy – не люблять, коли їм вказують, що робити

R-relatedness – важлива приналежність до чогось більшого, до великої ідеї

F-fairness – потрібна справедливість у робочих стосунках. Важливо вміти діагностувати свої літери і літери своїх колег для гармонійної взаємодії в колективі.

Для розвитку емоційного інтелекту дуже важливо усвідомлювати, ким ви себе оточуєте. Якщо поруч ті, хто вас "тягне назад", то всі ваші спроби впровадити зміни будуть марними. Бережіть та тримайте поруч тих, хто вас підтримує та надихає.