П’ЯТЬ «ТОЧОК ДОТИКУ» ЛЮДИНИ ДО КОМПАНІЇ, через які формується performance climate

Performance climate - клімат у команді. У західних компаніях він більш важливий й зрозумілий, ніж "корпоративна культура". Через клімат у команді працівники відчувають та «зчитують» безпосередньо культуру компанії-роботодавця. Існує п’ять «точок дотику» людини до компанії, через які формується performance climate:

Зв’язок, ідентифікація з організацією

Людина може просто заробляти на життя - або вбачати перспективи роботи у компанії та пишатися нею. У «своїй компанії» працівник навряд чи спокійно марнуватиме ресурси чи працюватиме абияк, адже це його результат, а не «відмазка», щоб тільки не звільнили.

Процеси

Як з працівником комунікують та як організована щоденна взаємодія працівника з людьми та системами у компанії. Чи людина застрягла, ніби у "болоті", чи має перспективи навчання, просування кар’єрними сходами?

Роль працівника (не посада)

Скажімо, є посада генерального директора, але його роллю може бути «нянька», «граючий тренер», «візіонер» або якась інша. Залежно від цієї ролі і вибудовується взаємодія між керівниками та підлеглими, і якщо бачення ролей не співпадає, виникають конфузи.

Цілі, орієнтири

Чи розуміє працівник свій внесок у виконання бізнес-задач? Чи вважає себе представником організації завжди? Чи відчуває підтримку компанії? Якщо так - то і працює з віддачею, адже розуміє, що його робота важлива й потрібна, що понад 8 годин його життя п’ять днів на тиждень мають значення.

Цілі не виникають самі собою - їх формують лідери.

Адаптивність

Як організація і працівники ставляться до змін.

Наприклад, наскільки оперативно й ефективно підлаштувалася компанія до віддаленої роботи?Чи допомогли працівникам, які звикли фізично ходити на роботу, ефективно зорганізуватися у незвичному переплетенні домівки та роботи? Чи подумали про емоційне «розвантаження» та підтримку емоційного контакту між командами?