Виклик. Одна з ключових конкурентних переваг будь-якої компанії – рівень компетенції її співробітників. Щорічно підприємства по всьому світу вкладають близько $300 млрд у навчання свого персоналу. Останнім часом – особливо в період пандемії – все більшим попитом почало користуватися дистанційне «підкачування» скілів. Компанії стали шукати сервіси для корпоративного навчання, які допомагають досягати вимірних результатів.

Суть продукту. Одну з таких платформ – Ringorang – допомагали створювати українські IT-фахівці із Sigma Software Group. Це застосунок KaaS (Knowledge as a Service), що ґрунтується на гейміфікації та мікронавчанні. Отримання знань і вироблення навичок відбувається в ігровій формі – через різні квізи та «вікторини», по 10–15 хвилин на день. Співробітники можуть занурюватися в навчання «без відриву від виробництва».

«Вікторина» проходить так:

  • Після установки програми, користувач вибирає курси, які він хотів би або мусить пройти.
  • Кожен курс розподіляється на невеликі блоки, у кожному з яких учень отримує від програми поради щодо проходження завдань і теоретичний матеріал для вивчення.
  • Відповідно до визначеного розкладом курсу застосунок протягом дня відправляє учасникам короткі квізи, на які користувачі повинні відповісти протягом 60 секунд.
  • За правильні та швидкі відповіді користувачі отримують бали. На їхній основі система будує таблиці лідерів і розподіляє спеціальні бейджі-нагороди, які перетворюють навчання на змагання.
  • Статистика в реальному часі допомагає відстежувати прогрес у навчанні та при потребі підлаштовувати курс.

«Запатентований формат Ringorang дозволяє розбивати навчальні матеріали на короткі та зрозумілі частини, які вбудовуються у формат змагальної гри. Це робить навчання легким, захопливим і продуктивним. Зручний інструментарій допомагає компаніям створювати й запускати індивідуальні навчальні курси. Також сервіс пропонує готові навчальні курси з інформаційної безпеки, GDPR і основ управління якістю», – уточнює CEO і співзасновник Sigma Software Group Валерій Красовський.

Застосування на практиці. Sigma Software розробляла застосунок на замовлення Ringorang Worldwide LLC. Сьогодні платформу використовує багато компаній зі списку Fortune 50. «Із введенням карантину й переходом на віддалену роботу застосунки для віддаленого навчання стали користуватися більшою популярністю. Не стала винятком і KaaS-платформа Ringorang», – зазначає Красовський.

За його словами, співпраця Sigma Software і Ringorang почалося ще у 2009-му: «За 11 років ми спочатку розробили MVP і допомогли випустити його на ринок. Потім, поступово розширюючи команду й  додаючи новий функціонал, допомагали клієнту адаптувати продукт під різні сфери застосування. У якийсь момент концепція остаточно сформувалася, продукт почав набирати популярності і суттєво зросла кількість користувачів. Такі зміни потребували істотного реінжинірингу рішення – потрібно було підвищити продуктивність, усунути наявні технічні обмеження та вивести продукт на принципово новий рівень. Для цього ми запустили унікальну на ринку послугу CTO-as-a-Service і вийшли на новий рівень партнерства з клієнтом, на якому всі технологічні рішення на проєкті ухвалюються нашими архітекторами, які виступають у ролі CTO для замовника. Модернізоване рішення дозволило замовнику залучити ще більшу кількість клієнтів».

Ефективність продукту. У Sigma Software розповідають, що компанії – замовники навчання отримують:

  • у 10 разів більше залучення користувачів у порівнянні з іншими інструментами дистанційного навчання;
  • підвищення рівня знань персоналу на 20%;
  • 80% співробітників зберігають отримані знання через понад два місяці після проходження курсів;
  • зниження вартості навчання на 20–50% у порівнянні з традиційними методами.